UPMBALL presenta el seu programa de Promoció Internacional de 2015
El Noticiero Empresarial
213
13/01/2015
UPMBALL acaba de presentar el seu Pla de Promoció Internacional per aquets 2015, amb totes les accions i iniciatives programades per aquest any.
Després de tretze anys de prestació del servei de Promoció Internacional, l'UPMBALL continua apostant per la realització de nombroses missions comercials a mercats molt variats. La Xina, destí habitual de les accions organitzades per l’entitat -atès el ràpid creixement econòmic i la grandària del seu mercat-, ofereix un ampli ventall de possibilitats comercials per a empreses estrangeres que hi depositen la seva confiança.
Els objectius principals d’aquestes accions son ajudar i fomentar la presència de les seves empreses associades en els diferents mercats, desenvolupar-les internacionalment i continuar la seva activitat exportadora.
El Pla de Promoció Internacional es coordina de manera conjunta des de les patronals del sector metal·lúrgic de l’Hospitalet i Baix Llobregat (UPMBALL), Sabadell (Centre Metal·lúrgic), Terrassa (Unió Empresarial Metal·lúrgica), Barcelona (Unió Patronal Metal·lúrgica).
Per informació complementària poden consultar el web
www.plametall.cat