UPMBALL ORGANITZA LA PARTICIPACIÓ AGRUPADA A LA FIRA BATIMAT
El Noticiero Empresarial
49
22/06/2011
El Departament de Promoció Internacional d’UPMBALL està organitzant una participació agrupada d’empreses a la Fira BATIMAT, que tindrà lloc a París del 7 al 12 de novembre.
Després de l’èxit aconseguit en l’edició anterior amb 2.382 expositors i 380.168 visitants procedents de 171 països diferents, la Fira Batimat és la plataforma que utilitzen els professionals del món de la construcció per a trobar i fidelitzar clients, establir sinergies, intercanviar impressions i contactes, ja que representa el marc ideal per a conèixer les innovacions tècniques i de materials existents ja al mercat.
Per tal de facilitar la presència de les empreses que s’inicien en el camp de l’exportació, UPMBALL ofereix la possibilitat de participar a la fira en un estand agrupat, coordinat per l’Entitat i amb un cost reduït, on les empreses disposaran d’un espai propi per a presentar, a través de pannells, catàlegs i mostres, els seus productes.
Aquesta acció forma part del Pla Integral de Competitivitat del Sector Metal·lúrgic, que promouen de forma conjunta les patronals del metall de l'Hospitalet i Baix Llobregat, Sabadell, Terrassa i Barcelona, amb el suport d’ACC1Ó.
Per informació complementària:
www.plametall.cat