Tens web? Ara no és suficient, és imprescindible poder vendre online. Descobreix-ho al curs programat per l´AEBALL
El Noticiero Empresarial
186
26/05/2014
Cada vegada són més les empreses i els emprenedors que decideixen donar el pas, per això l’AEBALL ha programat el curs de “Desenvolupament i Optimització de Botigues online”.
El creixement en els usos i aplicacions d'internet ha provocat importants canvis en l'estructura de la majoria dels sectors empresarials. Avui en dia, internet és, a la vegada mitjà d'informació, mitjà de comunicació i de transacció, el que ha provocat una expansió de les empreses i negocis a Internet.
El comerç electrònic és l'únic sector que creix econòmicament al nostre país, a més ho fa amb percentatges superiors al 10% interanual. Ja no n'hi ha prou amb tenir una pàgina web del nostre negoci: és imprescindible poder vendre online.
El curs va dirigit a Totes aquelles persones que vulguin posar en marxa una botiga online o que necessitin extreure el màxim partit a la seva. I l'objectiu principal d'aquest curs és introduir l'alumne en els conceptes bàsics del ecommerce, així com exposar els beneficis que pot reportar per a una empresa, explicar com dur a terme una estratègia de comerç electrònic i finalment, animar desenvolupar accions d'emprenedoria en aquest entorn online.
Per més informació i inscripcions:
Curs: Desenvolupament i Optimització de Botigues online