Rosa Fiol, directora general d’AEBALL/UPMBALL, al Parlament de Catalunya en representació de FEPIME parlant de la nova Llei del SOC
El Noticiero Empresarial
217
12/02/2015
El passat 9 de febrer, Rosa Fiol, directora general d’AEBALL/UPMBALL, va realitzar una compareixença al Parlament de Catalunya per parlar del Projecte de Llei d'ordenació del sistema d'ocupació i del Servei d'Ocupació de Catalunya, com a representat de la Federació d'Empresaris de la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya (FEPIME), davant de la davant de la Comissió d'Empresa i Ocupació.
A la sessió, Rosa Fiol, va donar resposta a totes els dubtes dels aspectes essencials de la futura Llei, que vol implicar totes les administracions i els agents socials i territorials per millorar, optimitzar i coordinar les polítiques de creació d'ocupació i lluita contra l'atur.
El text de la llei potencia l'atenció personalitzada, territorialitza les actuacions i ordena el sistema d'ocupació de Catalunya que, sota el paraigua del SOC, ha de contribuir al ple desenvolupament del dret a l’ocupació, estable i de qualitat, i afavorir la cohesió social i territorial.
Més informació:
VÍDEO PARLAMENT