PRIMERA INICIATIVA EDITORIAL DE LA FUNDACIÓ GRUP SIFU
El Noticiero Empresarial
56
29/08/2011
La fundació Grup Sifu acaba d’estrenar-se en el món editorial amb la publicació de l’obra Destellos de una civilización (Innovalibros), primera novel·la de Sílvia Ferré. La fundació ha patrocinat l’edició de l’obra, una novel·la històrica i d’aventures que es va presentar al juliol a la FNAC de l’Illa Diagonal de Barcelona.
Silvia Ferré està vinculada a Grup Sifu des del 2008, com a treballadora d’ESCID, la divisió de l'empresa que ofereix solucions integrals de subministraments i serveis. Ferré pateix fibromiàlgia des de fa uns anys, malaltia que la va obligar a abandonar el seu antic lloc de treball i moltes de les seves aficions. D'aquesta manera va ser com es va llançar a la seva aventura literària que arrenca amb l’edició de la seva primera novel·la. L'escriptora té a punt una altra obra i està escrivint una tercera.
Empresa associada amb seu a l’Hospitalet, Grup Sifu és un conjunt de centres especials de treball amb una plantilla de més de 2.500 professionals, dels quals prop d’un 90 per cent té algun tipus de discapacitat. És present a la major part d’Espanya i Portugal i ha esdevingut un dels grups de centres especials d’ocupació més importants del país.
Més informació:
www.gruposifu.com