Premi de la Cambra de Terrassa per a ISS
El Noticiero Empresarial
239
24/07/2015
ISS Espanya, companyia associada especialitzada en serveis generals per a empreses, ha estat guardonada amb el Premi Cambra 2015 en la categoria de Compromís i Sostenibilitat que atorga anualment la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa. El premi distingeix les mesures adoptades per l'empresa en matèria de formació, coneixement, gestió del talent i Responsabilitat Social Corporativa com el Service With A Human Touch (SWAHT), un programa de formació en el qual els treballadors aprenen a millorar l'experiència de servei dels clients.
"Estem molt orgullosos d'obtenir el Premi Cambra 2015, un reconeixement que sens dubte acredita el potencial integrador d'una de les accions emmarcades dins del nostre pla estratègic de Responsabilitat Social Corporativa", va manifestar el president executiu d'ISS Espanya, Joaquim Borrás, el qual va afegir que
"SWAHT és un nou i atractiu mètode de formació que dota de les eines necessàries als empleats d' ISS perquè puguin aportar el millor de si mateixos cada dia i en qualsevol lloc de treball".
El programa SWAHT és una iniciativa formativa pensada per ajudar a detectar quins són les expectatives dels clients de ISS i, amb això, poder cobrir-les d'una manera més satisfactòria. S'organitza a través de jornades dinàmiques i interactives en les quals els treballadors de la companyia -de primera línia i responsables- aborden blocs de contingut basats en estàndards de servei realitzats expressament per ISS segons les opinions d'empleats, directius i clients d'arreu del món.
I en aquest sentit, el Premi Cambra 2015 en Compromís i Sostenibilitat està orientat a reconèixer la tasca d'empreses com ISS que han fet un esforç per desenvolupar projectes singulars d'impacte social en la seva organització amb la finalitat de potenciar tant el seu entorn intern com a extern, buscant la major satisfacció per part dels clients els millors resultats en les persones i la societat.
"Creiem que amb aquesta formació podem donar a entendre d'una manera més innovadora tant a empleats com a clients que la visió de ISS és ser la millor organització de serveis del món", conclou Borrás.
ISS España forma part de la multinacional danesa ISS Facility Services, que el 2014 va ser nomenada per segon any consecutiu millor empresa d'outsourcing del món per l'Associació Internacional de Professionals d'Outsourcing (IAOP). Constituïda en 1901, la companyia cotitza en la borsa de Dinamarca des de març de 2014 i en l'actualitat compta amb una plantilla de més de 510.000 treballadors repartits en 53 països.
A Espanya ofereix serveis de restauració, manteniment, seguretat, serveis auxiliars, neteja, jardineria, Facility Management i IFS (Integrated Facility Services) i té un equip d'un 30.000 treballadors. Present a tot Espanya amb oficines pròpies, dóna servei a 5.000 clients de diferents sectors públics i privats: edificis i institucions, centres comercials, sanitat (hospitals, clíniques, centres d'atenció primària...), indústria (alimentació, laboratoris, automoció...) i hoteler. Està associada a AEBALL a través de les seves oficines de Cornellà de Llobregat.
Més informació:
www.es.issworld.com