L’Ajuntament de Cornellà s’incorpora al Reempresa, programa de cessió de negocis, de la mà d’AEBALL
El Noticiero Empresarial
136
10/05/2013
Avui a les 12 del matí s’ha celebrat l’acte de presentació del Reempresa a Cornellà, on AEBALL, com a entitat empresarial de la zona, era l’encarregada de posar en marxa aquest programa al territori de L’Hospitalet i el Baix Llobregat.
Reempresa és un model desenvolupat en col·laboració amb la Diputació de Barcelona i la CECOT, que facilita la cessió de negocis entre nous emprenedors i empreses o comerços que vulguin traspasar-se per tal de donar continuitat a la seva activitat.
Per això, a partir d'aquest mes de maig, Cornellà s’incorpora al Centre de Reempresa de Catalunya per garantir la continuïtat de les empreses del seu municipi. L’Ajuntament de Cornellà s’emmarca en l’eix de treballar per consolidar el teixit empresarial existent i reforçar la seva competitivitat.
Cornellà disposarà d’un Punt d’Atenció del Centre de Reempresa de Catalunya dins l’àrea de promoció econòmica de l’Ajuntament, Procornellà, on s’oferirà assessorament tant als empresaris que volen vendre la seva empresa com als reemprenedors i reemprenedores disposats a donar-los continuïtat.