Kazakhstan, un mercat amb un gran potencial per a les empreses catalanes
El Noticiero Empresarial
216
06/02/2015
El departament de Promoció Internacional d’UPMBALL, ha organitzat una jornada sobre oportunitats de negoci a Kazakhstan per ajudar a les seves empreses associades a obrir noves vies de negoci.
Kazakhstan és un mercat amb un gran potencial per a les empreses catalanes. Es tracta del país més ric d'Àsia Central i destaca per la seva posició estratègica entre Àsia i Europa i el seu lideratge econòmic a la zona. En els últims deu anys la seva economia ha crescut a una taxa mitjana anual d'un 8%, sent els sectors de l'energia i de serveis els principals motors.
La jornada es realitzarà el pròxim dilluns 16 de febrer, de 10 a 12 del matí, en les instal·lacions a la CECOT a Terrassa.
La benvinguda correrà a càrrec del Sr. Josep Maria Campanera, Director de Promoció Internacional
Plametall. I, compatarà amb la participació del Sr. Marc Borell, Gerent de la Consultoria Borsub, Internacional, i el Sr. Almur Nurlanou, Soci de Borsub a Kazakhstan, per parlar de oportunitats de negoci a
Kasakhstan i accions de promoció en aquest mercat.
Aquesta jornada s’ha emmarcat dins del Pla per a la Internacionalització del Sector del Metall que promouen de forma conjunta les patronals del metall de l’Hospitalet i Baix Llobregat, Sabadell, Terrassa i Barcelona.
Per a mes informació:
Jornada d'oportunitats de negoci a Kazakhstan