ELS HOTELS SANTOS PARTICIPEN A FITUR
El Noticiero Empresarial
29
24/01/2011
Diversos hotels de la comarca associats a AEBALL van participar la setmana passada en la Fira Internacional del Turisme, FITUR, celebrada a Madrid entre els dies 19 i 23 de gener. És el cas dels hotels Santos. Els seus responsables comercials han tornat amb un balanç molt positiu de la seva presència a la fira, ja que han detectat un gran moviment, tant d’expositors com de visitants professionals, la qual cosa fa preveure una recuperació del sector turístic al llarg d’aquest any.
Per a Hotels Santos,
"Fitur ha estat un bon indicador que els resultats a futur milloren, tot i que tampoc no s’espera una millora espectacular. L’important és anar veient la llum al final del túnel", han declarat des del departament comercial.
La fira FITUR és, sens dubte, la principal fira espanyola del sector turístic, una ocasió única dels professionals del turisme, però també dels ciutadans en general, per conèixer totes les novetats en activitats i oferta turística, tant nacional com internacional. La fira va rebre uns 210.000 visitants.
Hotels Santos és una xarxa d’establiments de quatre i cinc estrelles a Madrid, Barcelona, València, Saragossa, Granada, Palma de Mallorca, Santander i Múrcia. El de Barcelona és el Porta Fira, a la plaça Europa de l’Hospitalet, dissenyat per l’arquitecte japonès Toyo Ito i associat a AEBALL.
Properament, Santos obrirà un hotel de cinc estrelles a Màlaga.
Més informació:
www.h-santos.es